Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος ο πελάτης μπορεί να ειδοποιήσει την εταιρεία είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέροντας το ελάττωμα του προϊόντος.
Η εταιρία οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.
Η τυχόν επιστροφή του εμπορεύματος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να γίνει μέσω της εταιρείας που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση πελάτη, βάσει της υπάρχουσας τιμολογιακής πολιτικής, εκτός της πρώτης επιστροφής που γίνεται με χρέωση του παραλήπτη-καταστήματος. Αν όντως το προϊόν εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε την επιστροφή χρημάτων, με τον τρόπο με τον οποίο είχε πληρώσει την παραγγελία – πιστωτική, αντικαταβολή κοκ – (πλέον των εξόδων courier) ή την αντικατάσταση του προϊόντος (πλέον και πάλι των εξόδων μεταφορικής).
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: H επιστροφή του προϊόντος ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του, μέσω της εταιρείας που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα και (β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, εκτός της πρώτης επιστροφής που γίνεται με χρέωση του παραλήπτη-καταστήματος . Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Προσφορών και Εκπτώσεων.